Programing2007. 4. 4. 01:12



사용자 삽입 이미지

사용자 삽입 이미지

Reality
 (라붐 OST)     
Richard Sanderson

Met you by surprise, I didn't realize
That my life would change forever
Saw you standing there, I didn't know I'd cared
There was something special in the air

사용자 삽입 이미지

우린 우연히 만났죠

이것이 나의 인생을 이토록 바꾸어 놓을 줄은 몰랐어요

당신이 거기에 서 있는 것을 보았죠

그땐 뭔가 특별한 느낌이 있었다는 건 몰랐어요

사용자 삽입 이미지

Dreams are my reality,
The only kind of real fantasy
Illusions are a common thing
I try to live in dreams
It seems as if it's meant to be

Dreams are my reality,

A different kind of reality
I dream of loving in the night
And loving seems so right
Although it's only fantasy

사용자 삽입 이미지

꿈이 곧 나의 현실이예요

진정한 상상의 세계죠

환상은 당연한 일이고

나는 꿈 속에서 살고 싶어요

꿈이 나의 현실인 것만 같아요

다른 종류의 현실 말이예요

깊은 밤 사랑을 꿈 꾸어요

비록 환상일지라도

사랑이란 참 좋은 것 같아요

사용자 삽입 이미지

If you do exist, honey don't resist
Show me a new way of loving
Tell me that it's true, show me what to do
I feel something special about you


만약 당신이 존재한다면 그대여 거부하지 말아요

나에게 사랑의 세계를 보여주세요

이것이 사실이라고 말해주세요

무엇을 해야 하는지 알려주세요

당신에게는 뭔가 특별한 것이 있다는게 느껴져요

사용자 삽입 이미지

Dreams are my reality,

The only kind of reality
Maybe my foolishness has passed
And maybe now at last
I'll see how a real thing can be

Dreams are my reality,
A wonderous world where I like to be
I dream of holding you all night
And holding you seems right
Perhaps that's my reality


꿈이 곧 나의 현실이예요

진정한 현실이죠

어리석음은 사라지고

진실이 무엇인지를 알 수 있을거예요

꿈이 곧 나의 현실이예요

내가 속하고 싶은 놀라운 세계죠

당신을 안고 있는 꿈을 꾸어요

당신을 안고 있는 것이 좋아 보여요

이것이 나의 현실이죠


Met you by surprise, I didn't realize

That my life would change forever
Tell me that it's true, feelings that are new
I feel something special about you


우린 우연히 만났죠

이것이 나의 인생을 이토록 바꾸어 놓을 줄은 몰랐어요

사실이라고 말해주세요 새로운 느낌들 말이예요

당신한테 특별한게 느껴져요


Dreams are my reality,

A wonderous world where I like to be
Illusions are a common thing
I try to live in dreams
Although it's only fantasy


꿈은 나의 현실이예요

속하고 싶은 놀라운 세계죠

환상은 당연한 일이고

나는 꿈 속에서만 살고 싶어요

비록 환상일지라도


Dreams are my reality,

I like to dream of you close to me
I dream of loving in the night
And loving you seems right
Perhaps that's my reality


꿈은 나의 현실이예요

나는 내 곁에 있는 당신 꿈을 꾸길 좋아해요

깊은 밤 사랑을 꿈 꾸어요

그리고 사랑이란 참 좋은것 같아요

아마도 그게 나의 현실이겠죠

사용자 삽입 이미지

Posted by aspirinirony